26 Ağustos 2013 Pazartesi

Kızlara Laf Sokma Ve Neg Atmak Doğru Taktik midir?

Kızlara laf sokmak yani neg atmak tavlamak için doğru taktik midir? Bunu aşağıdaki soru ve cevap 

üzerinden tartışalım.




SORU:
Selam, herkesin bir kaç takıldığı kısımlar var benimde bir kaç tane var. Bir sorayım dedim. Şu neg olayı 

kafamı bozuyor. Sen kızlara neg atıyor musun? Şahsen ben atıyorum, ama 1 den fazla. Zaten havalı, 

cool takılıyorum bide negleri atınca arada iyice süper egolu biri gibi bakıyor hatunlar bana. İlgisiz, havalı, 

kendini beğenmiş ama eğlenceli biri olarak takılıyorum centilmenlik/nezaket pek sallamıyorum. Ama bu süper 

egolu gözükme olayıda canımı sıkıyor arada kızlar soğuyor. Senin fikrin nedir?

CEVAP:
Sorun aslında biraz tuhaf. Çünkü sorunun cevabını kendinde veriyorsun aslında...

Bu içinde bir kararsızlık olduğu anlamına geliyor, kendi fikirlerine fazla değer vermiyor olabilirsin.

Böyle düşünmemin nedeni, belli ki sosyal açıdan kendini ilerletmişsin. Ama hala bu metodunu kullanarak daha doğrusu BAŞKASININ metodunu kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorsun.

Bende yıllarca böyle yaşadım.

Ama sana bir haberim var. Başkasının yöntemlerini kullanmak kısa vade de işine yarayabilir ama uzun vade de ilişkilerinin sen ne yaparsan yap bittiğine şahit olacaksın. Bana da böyle oldu ve böyle olduğunu bir çok kez gözlemledim.

Çünkü çekicilik bitince kızlarda gidiyor. Çünkü biz bu hile ve taktikleri kullanarak karakterimiz hakkında karşımızdaki kadına yalan söylemiş oluyoruz.

Yani asıl sorun kendi yöntemimizi oluşturmamamız.

Şahsen bir insanın tek gecelik ilişkilere takılı yaşamasının nedeninin bağlanma korkusu, ego tatmini ve etrafındaki insanları eğlendirmek için yaptığı bir şey olduğunu düşünüyorum.

Ve bu durum bizi insan yapan HİSLERİMİZİ, VİCDANIMIZI ve AHLAK ANLAYIŞIMIZI öldürüyor.

Bir insan bir şeyi gerçekten istiyorsa, onunla her zaman beraber olmak ister değil mi?

Yani bir ilişki gerçekten güzelse bitmesin isteriz doğal olarak.

Demek ki tek gecelik ilişkiler, medyanın övdüğü kadar güzel değil.

Bunlar kendi şahsi görüşlerimdir. Karar vermesi gereken sensin. Her şeyi sorgula, bu yazdıklarımı bile.


DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder