30 Ağustos 2013 Cuma

Kadınları Baştan Çıkaran Yöntemler

Kadınları Baştan Çıkarma Yolları

Eğer bir kadına baştan çıkarma sürecinde bazı konularda savunmasız olduğumuzu gösterirsek, bu bizi daha insan yapar ve karşı taraf ile aranızda güçlü bir bağ kurulmasını sağlar. Böylelikle ona daha da yakınlaşabiliriz. Ama tam tersini yaparsak, kadın ile gerekli bağı oluşturamayız ve çok fazla ukala olarak görülürüz. Kimse senin yanında durmak istemez.



Ben bu yaptığım hata yüzünden çok fazla basarisizlik yaşadım. Daha sonra olanları biraz daha derinlemesine incelemeye karar verdim. O ilgili kadının neden belli bir sure sonra ilgisini tamimiyle kaybettiğini araştırdım ve sunu fark ettim.


Kadınları baştan çıkarma sürecinin bir bölümünde, gerekli çekim yaratıldıktan sonra, karşımızdaki kadın kalkanlarını indirmeye başlıyor ve seninle bag kurmaya çalışıyor. Bu su demektir:


"Seni daha fazla tanımak istiyorum"


Biz de kadının bu hareketini görmüyoruz ve elimizin tersiyle itiyoruz. Belli bir süre sonra kadin da, tüm uzattığı eller geri çevrildiği için, sana tutunacak bir şey bulamıyor. Böyle de olunca, senin yanında durmasının bir anlamı kalmıyor.


Peki nasıl bu durumdan kurtuluruz?

Nasıl bize uzanan eli geri çevirmeyiz?

Kadınları Baştan Çıkarırken:

İlk olarak uzanan elleri fark etmeliyiz. Kadınlar karmaşık şekilde bag kurmaya bilmezler. Ondan dolayı size "düz" sorular sorabilirler.


"Nerede oturuyorsun?"


"Hangi okulda okuyorsun?"


Biz de bunlara ilk seferde olmasa da, ikinci seferde mutlaka doğru cevabi vermeliyiz. Örnek olarak:


"Evde mi kalıyorsun?"

"Yok, ben su bankta kalıyorum"

"Yaaa dalga geçme be..."

"Hahaha, evde kalıyorum. Yemek yapmayı biliyor musun?"

Gördüğünüz gibi, ona bağ kurması için izin verdim ve bağlam dahilinde, ona şart sundum. Bilinç altına iletilen mesaj sudur: "Eğer evime gelmek istiyorsan, yemek yapmayı bilmelisin"


Bu çok güçlü bir tekniktir.


Bir de kullanıldığı zaman çok büyük bir etkisi olan "Küp"oyunu vardır ki, ben ona maymuncuk diyorum. Karsımızdaki kadının gözlerinin içine bakıp eridiğini görmek, kesinlikle buna değer.

Kadınları baştan çıkarma konusunda bir uzman olmak için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder