16 Ağustos 2013 Cuma

Çekici Bir Şekilde Farklı Olmak

çekici olma
Farklı Olmak
Belki de etrafımızdan duymadığımız en önemli tavsiyelerden biri çekici
bir şekilde farklı olmaktır. 

Hatta flörtün anlamıdır daha karizmatik olmak.

Sadece farklı olmak değil, sadece farklı olmak bizi ucube yapar en fazla.

Yayınlarım da toplam 200 den fazla örnek cümle ve teknikle doğal bir
şekilde tanışmak ve anında çekicilik yaratmaktan, çekicilik biliminin
psikolojik temellerine ve hatta online flörtte başarılı olmaya kadar,
ilgili konulardaki en iyi bilgileri bulabilirsin.

En iyi olduklarını nereden mi biliyorum?

Hayatımın son 16 yılını çekicilik bilimi ve iletişim psikolojisi
üzerine kişisel deneyler (450 den fazla tanımadığım insanla tanışmaya
gitmek gibi) yoğun araştırmalar ve deneme yanılmalarla geçti.

Bu konuda okuduğum 200 den fazla kitap ve seminerlere yüzlerce
dolar heba ettim.

Sen bu deneme-yanılmaları ve psikolojik çileleri yaşamak zorunda değilsin.

Benim 17 yılda öğrendiklerimi sen sadece bir kaç dakika içinde karakterine
katmaya başlayabilirsin. Keşke bunu diyebilecek birini bulabilseydim ben de
yıllar önce...

Yayınlarımı henüz edinmediysen çok büyük bir fırsatı kaçırdığını
söylemeliyim. 

Çünkü istersen bu konuyla yeni ilgilenmeye başlamış ya da istersen
bu konuda tecrübeli ol, sana yepyeni bakış açıları katacağım.

Tüm set toplam 450 Sayfa + 2 saatlik ses kaydı ve belki de bunlardan da
önemlisi hayat boyu eposta danışmanlığını kapsıyor. Yani, yayınlarımda
anlamadığın ya da bulamadığın bir konu olsa dahi bana istediğin zaman
danışabileceksin.

Yeni ilgilenenler tonlarca cevheri keşfederken, tecrübeli olanlar
repertuarlarına yeni teknikler ve en önemlisi yeni bakış açıları katıyorlar.

Kısacası yayınlarımı herkesin okuyabileceği şekilde, uzatmadan yazdım.

Yayınlarımda sadece "filtre edilmiş" sadece işe yarayan bilgileri bulacaksın.
Lafı uzatmadan direkt somut bilgiyi veriyorum.

Bundan faydalanmaksa tamamen senin elinde şimdi.  

Tüm set hakkında ayrıntılı bilgiyi aşağıdaki linkte bulabilirsin:


Çekici Bir Şekilde Farklı Olmak İçin BURAYI TIKLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder