20 Ağustos 2013 Salı

Kadınları Etkilemek İçin Yapılması Gerekenler

Kadın nasıl tavlanır? Kadınları etkilemek için ne yapmalıyız ve ne yapmamalıyız. Nasıl baştan çıkarırız? Hoşlandığın kızı etkilemenin hiç bu kadar kolay olabileceğini düşünmüş müydün?





İnsan bir kişiden hoşlanıyor ve onu etkilemek için bir şeyler öğrenmeye çalışıyor. Burada yanlış bir şey yok. Aslında çok doğru, sonuçta değer verdiği bir insanla vakit geçirmek için harcanan caba var.

Ama sorun surada başlıyor: Ne zaman benden yardim istediğinde, ben de ona yardim ettiğimde,söylediğim şeyleri yapmaması garibime gidiyor. Neden yapmıyorsun diye sorduğumda da Bu kız farklı, bu kıza sökmez. Cevabını alıyorum.

İşte aydınlanmaya başlıyoruz. Hoşlandığımız şeyleri kaybetmekten korkarız. Bu doğaldır. Ama bilinmez ki eğer onu kaybetmekten korktuğumuzu ona "İlk Baslarda" hissettirdiğimizde, korktuğumuz başımıza gelir. Bastan çıkarma surecinin belli bir kısmında kesinlikle bu "korku" hissettirilmemelidir. 

Eğer bu korkuyu hissettirirsek, kadın "daha onu düzgün bir şekilde " tanımadan, neden bu korkuyu yaşadığımızı düşünür ve bu ona itici gelir. Bu davranış ister istemez bizim onu kraliçe tahtına oturmamızla sonuçlanır ki, bu çekiciliği öldürür. Eğer bu korkuyu ona hissettirmezsek ve daha kendimiz şeklinde ona yaklaşırsak buna benzer problemleri yaşamayız.

Olayın bütününe tepeden baktığımızda, gördüklerimiz, sosyal programlanma ile gelen hatalı inançlardır. Gördüklerimiz "hep değer ver değer gör". Bu bazı yerlerde geçerli olabilir ama kadınlarda "ilk başta" geçerli değildir. Çünkü çekici bir kadın ömrü boyunca (en azından yaşlanıncaya kadar) etrafındaki erkekler tarafından ilgi yağmuruna tutulur.

Durum böyle olunca, diğer erkeklerden farklılıklar gösterilmesi gerekir. Aşağıda bu durumdan kurtaracak bir kaç adımdan bahsedeceğim.

1 - Çoğu zaman MEŞGUL olun. Bakin gözükün demiyorum. 
OLUN diyorum. Bu çok önemli. Bir uğrası 
edinmeniz lazım. Bu şekilde diğer erkekler gibi 
sürekli onun her istediğini yapan ve her an 
hali hazırda bulunan biri olarak görünmeyiz.

2 - İlk seferde kesinlikle istediğini vermeyin. 
Bu çekicilik oluşturur . Psikolojik olarak , 
ulaşamadığımız şeylere ilgi duyarız. Bunu 
avantajımıza kullanmalıyız.

Biliyorum özellikle hoşlandığınız kız üzerinde bu taktikleri uygulamaya başladığınızda, onun vereceği "Değişik" bir tepkiden sonra hemen düzeltmeye , özür dilemeye başlayacaksanız.

SAKIN ÖZÜR DİLEMEYİN. 

Sadece yapmaya devam edin. Faydasını göreceksiniz 

Not: "Karizma Sırları" kitabını hala edinmediysen, durman hata.. 

1 yorum:

  1. teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. kitabı indirdim müthiş teknikler yer alıyor.

    YanıtlaSil